• starbucks kızı

    11.
    Öğğmmm böen bi grande pampkiğin spaysi lattey istiyorom soft olsoğn..
    ... mustakbel doktor
  • yemeğin tuzuna bakmadan tuz döken insan

    10.
    Maldır, önce bak bi tadına sonra dökeceksen zaten dökersin tuzu kaçırmıyorlar önünden. Niye risk alıyorsun?
    ... mustakbel doktor
  • en sevdiğiniz araba markası

    36.
    Lexus kardeşim lexus. Dünayaya 100 defa gelsem hepsinde lexus derim. Ah keşke alabilsek..
    ... mustakbel doktor
  • 00 a kadar 150 eksi alırsa sözlüğü bırakacak yazar

    7.
    Arkadaşı tanımıyorum ama ortada bi challenge varsa tüm varlığımı seferber ederim...
    4 ... mustakbel doktor
  • küçük çocuk dövülür mü

    42.
    Sertçe sözlü uyarmak daha iyi bir çözüm gibi sanki. Anlamıyorsa da illaki anlayacağı bir yol olur. Gerekirse yaptırımlar bile uygulanabilir ama dövmek uygun değil ya yapmayın.
    ... mustakbel doktor
  • arabası yokken ehliyet alan tipler

    6.
    18 yaşında kendi arabası nasıl olabilir sayın dümbük? Babasının arabası vardır, onu da mı kullanmasın eleman
    3 ... mustakbel doktor
  • yazarların en sevdiği tribün bestesi

    8.
    Adana demirsporun ıssızlarda karanlıklarda bestesi vardır. Adana ile uzaktan yakından alakam yok ama çok severim adamlar iyi yazmışlar gerçekten.
    ... mustakbel doktor
  • sözlük yazarlarının arabayla yaptığı en yüksek hız

    131.
    35 km, valeyim.
    1 ... mustakbel doktor
  • çalım atabilen tek oyuncusu olan milli takım

    2.
    Aynı zamanda da havadan gelen toplara bir türlü kafa vuramazlar bunlar. Adamı delirtirler.
    1 ... mustakbel doktor
  • küçümsemek için köylü demek

    14.
    Büyük yanlıştır, gelişimini tamamlayamamış birey söylemidir. insan büyüdükçe bir takım şeylerin farkına vardıkça köylülüğün ne kadar önemli bir şey olduğunu anlıyor. Köylülere ne kadar ihtiyacımız olduğunu ve zaman geçtikçe köylü olmaya küsüp şehre gelen köylülerin sayısı arttıkça onları ne kadar arayacağımızı anlıyor. köylü olmak cahil olmayı gerektirmez. ikisi bambaşka şeyler. Köylünün de bir ilmi vardır, kendisine göre, senin de bir ilmin vardır kendine göre. Eminim o kötü örnek olarak verdiğin köylü, senin bilmediğin birçok gerçeği biliyordur, ve eminim o köylünün ruhu, fıtratına uygun yaşadığı köy ortamında, senin her şehirli ruhundan çok daha az kirletilmiştir. Köylü deyip geçmeyin.
    2 -1 ... mustakbel doktor
  • ateistim diyince eksi alıyoruz

    5.
    Tezini çürütürüm nedir abi, bizim tezimiz yok ki kur'andan başka. O ne diyorsa odur, uyarıcı göndermediğimiz sürece bir kavme zulmetmeyiz diyorken nasıl çıkıp da o insanlara cehennemlik diyebiliriz? Bence çevrendeki müslüman populasyonunu değiştir sen, bu cahil takımı çürüte çürüte kendini baya kral sanmışsın.
    4 ... mustakbel doktor
  • yazarların en iyi 10 film listesi

    39.
    Memento
    Incendies
    American History x
    Django unchained
    The hateful eight
    Italian job
    Inception
    Arrival
    12 angry men
    The green mile.

    Sıraya koyamıyorum ama, malesef.
    1 ... mustakbel doktor
  • sakalsız erkeklerin ibnelere benzemesi

    2.
    Sakalı kesmede sıkıntı yok da iş kaşlara falan sirayet ediyorsa ibne loading demektir.
    1 ... mustakbel doktor
  • evde değerli eşya saklanacak en iyi nokta

    64.
    (bkz: en çok oraya bakıyorlarmış)
    ... mustakbel doktor
  • wifi şifresini isteyen komşuya verilecek cevaplar

    225.
    Bizim internet kotalı cnm yieaw.
    ... mustakbel doktor
  • kaskına gopro takıp trafiğe çıkan motorcu

    6.
    Bunların çoğu o kamerayı takarlar sonra gün sakin geçerse youtube'a koymalık malzeme yok diye götleri kaşınır serserilik yapmaya başlarlar.
    2 ... mustakbel doktor
  • paul kellerman

    18.
    eşcinsel gibi yayık yayık konuşuyor ve de Michael.c.hall ı andırıyor . sanırım bu yüzden six feet under daki David fisher'a çok benzetiyorum.
    (bkz: david fisher)
    -1 ... mustakbel doktor
  • sinan güler

    180.
    Verdiği paslar dışında tam bir Tıraş makinası. Keşke sürekli pas verse...
    ... mustakbel doktor
  • birinden hoşlanınca ne yapıyosunuz

    373.
    Önce yavaşça yakınlaşıyorum, konuşuyorum sonra birden uzaklaşıp kaçıyorum. sonra Kendisi geliyor zaten.

    Acımasızca değil, umrunda değilsem gelmez zaten ben de yoluma devam ederim.
    ... mustakbel doktor
  • küfür edilen kişinin size sağolun demesi

    5.
    Anana bacına sövse daha az etkili olurmuş, iyi demiş.
    3 ... mustakbel doktor
  • yeni şeyler getiriyorum